wykropkowana

Temat: Hotelarstwo
...umowami franchisingowymi (autonomia prawna i finansowa, właściciel zarządza w ograniczonym zakresie, korzysta ze znaku firmowego łańcucha, przestrzega jego normy, otrzymuje w zamian pomoc finansową i w zarządzaniu, płaci składki na łańcuch, -zintegrowane łańcuchy hotelowe znak firmowy dla wszystkich hoteli, standardowy produkt (ceny i zakres usług, zniżki, rezerwacja), scentraliz. polit. finans. i handl. 13. Czynniki powodujące rozwój usług hotelarskich w świecie: wzrost dochodów, wolnego czasu, chęć podróży, urbanizacja miast, rozwój infrastruktury komunikacyjnej, zniesienie wiz, otwarcie granic, wprowadzenie wspólnej waluty EURO, stabilizacja polit. i gosp. większości krajów (w Polsce: współpraca z systemami hotelowymi = wzrost jakości usług, możliwość reklamy i akwizycji za granicą), rozwój masowego ruchu turystycznego, wzrost luksusowej...
Źródło: kornelia.xaa.pl/viewtopic.php?t=6321



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylwina.xlx.pl