wykropkowana
Temat: "Baran polityk plecie pzdury, a baran dziennikarz to notuje"
...wyobraźni - istnieje "założenie, że widz jest idiotą" i w związku z tym "trzeba mu serwować idiotyzmy". - Ja nie wyobrażam sobie, że Polska składa się z idiotów - mówił Materna.
Według Kazimierza Kutza, który również dostrzegł związek sposobu funkcjonowania mediów z procesem "ogłupiania" polskiego społeczeństwa, "tym, co w tej chwili więzi ludzi w głupocie, jest m.in. nieprawdopodobny rozwój reklamy".
- Prawie każdy człowiek ma w domu telewizor. Inwazja reklam trzyma wszystkich "w ryzach". W wielu domach oglądanie reklam w telewizji zastępuje dzieciom rano kontakt z rodzicami. Reklamy to gigantyczny złodziej czasu, można zaobserwować formę idiocenia ludzi przy reklamach - mówił podczas debaty Kutz.
Ostrzegał przed groźbą uzależnienia od mediów. - Polacy coraz dłużej siedzą przed...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=464250
Temat: Matura
...to: "niż", "by". Środki stylistyczne dominujące w reklamie to: Środki semantyczne, takie jak: epitet, porównanie, hiperbola, animizacja (ożywienie), Środki składniowe: powtórzenie, elipsa. Niewątpliwie, w dzisiejszych czasach można zaobserwować zbytnią natarczywość reklamy, ale w myśl zasady "reklama dźwignią handlu", producenci coraz częściej wciskają nam niepotrzebne buble. Jednak rozwój reklamy ma również swoje plusy, np. przyczynia się do rozkwitu językowego (np. stwarzanie nowych wyrażeń). Negatywne wpływy na język, to głownie używanie zwrotów obcojęzycznych, kolokwializmów, niekiedy nadużywanie inwektyw. . LITERATURA PODMIOTU: 1. Analizowane reklamy: - reklama telewizyjna kleju do glazury "Atlas" i ptasiego mleczka firmy Wedel), - reklama radiowa Orlenu i Canalu+, - reklama...
Źródło: atleci.pl/viewtopic.php?t=7639
Temat: Reklama oleśnica
...kształtować się wraz z rozwojem handlu. Już w starożytności pierwsi kupcy musieli zachwalać swój towar, aby jak największa liczba osób go nabyła. Oczywiście nie wszystkie informacje jakie podawali były zgodne z prawdą, czasami trochę koloryzowali, aby podnieść walory produktów jakimi handlowali. Taki sposób afiszowania swoich towarów przetrwał do czasu kiedy, powstała telewizja, radio i prasa. Rozwój mediów pociągnął za sobą rozwój reklamy. Technika ich tworzenia zupełnie się zmieniła. Odeszło się już od afiszowania sprzedawanych przez siebie produktów na własną rękę. W obecnych czasach sztaby ludzi pracują nad tym, abyśmy podczas oglądania telewizji zwracali uwagę na bloki reklamowe. Reklama jest to nic innego jak scena ( jeżeli mówimy o telewizji ), w której biorą udział ludzie, niekiedy również zwierzęta. Ma ona na celu pokazanie danego artykułu...
Źródło: forum.ayz.pl/viewtopic.php?t=446