wykropkowana

Temat: Kosmicznie wolny rendering
wydaje mi się, że główną przyczyną jest ilość świateł fotometrycznych w scenie. Niekoniecznie muszą brać udział w GI, wyłącz to a rendering powinien o wiele szybciej śmigać. Poza tym spójrz na swoje ustawienia GI, określ rozmiar fotonu. Moim skromnym zdaniem liczba 40000 nakładania się fotonów jest stanowczo za duża. A tak na marginesie odpal samo FG z 2 odbiciami, powinno być o wiele szybciej. Pozdro
Źródło: max3d.pl/forum/showthread.php?t=61569



Temat: Dylatacja czasu (teoretycznie)
Jako, że nie istnieje odległość w formie jakiegoś fizycznego bytu typu: pustka, próżnia, przestrzeń bez zawartości; foton samym swym istnieniem określa przestrzeń. Rozmiar fotonu => rozmiar przestrzeni. Oczywiście nie jeden foton tworzy przestrzeń. Z fizycznego punktu widzenia nie istnieje miejsce, w którym nie ma fotonu. Jednocześnie fotony nie zmieniają położenia w sensie przemieszczania się pomiędzy sobą (to również można sprawdzić eksperymentalnie : emitowany foton jest widoczny z każdego kierunku. Gdyby był poruszającą się, niezależną cząstką, musiałby się po drodze...
Źródło: fizyczny.net/viewtopic.php?t=13103


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylwina.xlx.pl