wykropkowana

Temat: Marketing sportowy
...pierwszego dnia ok. 17:30 Bankiet w klubie “Forte Club” od godziny 20:30 13. Panel dyskusyjny z udziałem zaproszonych sportowców, m.in.: Mateusz Kusznierewicz, Łukasz Pawłowski – Public Relations w Sporcie Piątek, 29 stycznia Promocja miast i regionów poprzez sport Początek – 10:00 1. Marcin Drogorób – “Orlik Bis” czyli rozbudowa bazy sportowej w województwie kujawsko-pomorskim 2. Sebastian Bykowski – Rola marketingu sportowego w budowaniu wartości marek miast i regionów 3. Jarosław Semrau – Miasta i sport – nowe trendy w sportowym marketingu miejsc 4. Tomasz Redwan – Sport jako motyw promocji miejsca Przerwa kawowa ok. 12:00 5. Michał Gniatkowski – Wspieranie sportu przez organy władzy publicznej w kontekście projektu ustawy o sporcie 6. Stanisław Pogorzelski – Sport w strategii miast – czyli czy stawiać na sport...
Źródło: forum.wsb.pl/viewtopic.php?t=9420



Temat: Philip Kotler - Marketing [RS]
MARKETING Philip Kotler Nie jest to moje "dzieło" Plik w formie pdf - ze zdjęć, a nie skanów książki, zatem nie jest doskonały - na niektórych stronach nie widać np. ostaniej linijki tekstu, kilka stron jest rozmazanych. Brakuje stron 28,29, 96, 97, 142, 143, 154, 155, 292, 293, 500 i 501. 70 MB http://www.fothost.pl/upload/08/41/874621ac.jpg SPIS TREŚCI CZĘŚĆ I. ISTOTA ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO 1. Krytyczna rola marketingu w organizacjach i w społeczeństwie Prowadzenie w szybko zmieniającej się gospodarce światowej - Gospodarka zglobalizowana - Luka dochodowa - Imperatyw środowiskowy - Inne zagadnienia - Nowe spojrzenie na firmę - Plan rozdziału Podstawowe pojęcia marketingu - Potrzeby, pragnienia i popyt - Produkty - Wartość, cena i zadowolenie - Wymiana, transakcje i związki - Rynki - Marketing i uczestnicy rynku (oferenci)...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=128176


Temat: Kotler, Armstrong i inni - Marketing. Podręcznik Europejski [RS]
...Co.: strategiczny marketing i planowanie 3.1 Wprowadzenie 3.2 Planowanie strategiczne 3.2.1 Ogólne spojrzenie na planowanie 3.2.2 Proces planowania 3.3 Plan strategiczny 3.3.1 Misja 3.3.2 Od misji do celów strategicznych 3.3.3 Audyt strategiczny 3.3.4 Analiza SWOT 3.3.5 Portfel przedsięwzięć 3.3.6 Opracowywanie strategii wzrostu 3.4 Marketing jako część planowania strategicznego 3.4.1 Planowanie strategii funkcjonalnych 3.4.2 Rola marketingu w planowaniu strategicznym 3.4.3 Marketing a inne funkcje 3.4.4 Konflikt między działami 3.5 Działania marketingowe 3.5.1 Strategia marketingowa 3.5.2 Strategie marketingowe dla uzyskania przewagi konkurencyjnej 3.5.3 Opracowanie koncepcji marketingu-mix 3.6 Plan marketingowy 3.6.1 Streszczenie dla kierownictwa 3.6.2 Audyt marketingowy 3.6.3 Analiza SWOT 3.6.4 Cele i okoliczności 3.6.5 Strategia marketingowa...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=128175


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylwina.xlx.pl